Sunday, February 13, 2011

END OF JANUARY AND FEBRUARY 2011

hi,

Banyak benda yang aku tak sempat update for tempat2 yang aku pegi.

1) Farewell Watie at Ole Ole Bali and BBQ at umah Shamil (29.01.11)
2) Majlis bertunang sepupuku Bad and tunangnya (30.01.11)
3) breakfast with Eza and Ra'id together with my hubby at Pullman Putrajaya
4) BBQ at Sg Manila with my in law
5) Majlis bertunang BB and Jai
6) Dinner at Jeram with Hemen, Razib, Zul, Nina
7) Trip to Kelantan

and story pasal hobi2 yang aku

a) crosstich
b) menjahit baju
c) membaca
d) menulis blog...

tapi yang banyak2 kat atas tu aku raser menjahit and menulis blog tu macam jarang2 aje aku buat. Pasal bila ada mood baru aku buat. Hehhehehehheheh... Aku dapat cabaran dari Paku untuk siapkan aku nye hobby no 1... Nanti aku upload hasil kerja aku tu. Gambar girl dah siap.. Yang boy nye tersangkut pasal benang dia takde.. Huhuhuhuuu... Tengah mengumpul kekuatan nak siapkan yang boy tu. Come on Syasya...

Next post aku akan update psal journey aku and also hasil seni aku yang en Paku dah framekan. Tq En Paku.. I love you so much...

Time to post all the pics...

No comments: