Sunday, February 13, 2011

Farewell for Wati at Ole Ole Bali Sunway Pyramid

On the 29th January 2011, aku ada 2 tempat yang aku kena pergi... So, aku citer pasal Farewell untuk Watie. Dia baru saja kehilangan suami pasal sakit batu karang kalo tak salah. Biler dah jadi camni, so dia kena pulang ke kampung halaman. Dia will be move to Kuantan. Dia adalah one of the broker for our company. Banyak gak aku belajar ngan dia pasal kerja...


Wati (KL Palm), Mike (Malindo), Yakin Palm, Liza, Zura and Me

On this day banyak gak le broker aku jumpa. Selalu just in phone aje... Biler in person aku bolehle jumpa diorang semua... Lunch ni kat OLE-OLE BALI, SUNWAY PYRAMID.. Aku order Soto Ayam and for my drinks aku minta ape ntah name dia. Tapi sedap jugakle.

Tengokle gmbar masa lunch tu...



taken from Ole Ole Bali website...


soto ayam makan with bread and my drink.. yg itam tu coffee

nasi campur


view makanan yang diorder dihidangkan




Around pkul 3.30pm, Paku datang jemput aku di Sunway Pyramid and we all pegi Shah Alam.. Tapi sebelum Paku sampai, sempat shopping kat Elle. Beli baju biler dia dah 70% less. So aku sambar 3 baju.. Kalo tak smua RM300++.. Tapi after less aku dapat around RM90+++. Next update pasal BBQ at umah Shamil and malamnye karok...

No comments: