Sunday, June 12, 2011

HAPPY FATHER'S DAY

Awal-awal pagi dah kuar gi breakfast with kaan2 masa kat MRSM PDRM.. Gigin, Wawan and Memec.. Best gak dapat lepak ngan kawan2 walaupun dah ada keluarga.. Mengimbas kembali cerita kawan2.. Dari pkul 9 and habis pkul 11.30am.. Hhehehehehehhe.. Lama kan.. Sampai anak Memec dah tertido.. kecian.. Pas balik aku bersiap barang nak bawa gi umah Eza, kawan aku ni baru pindah umah and husband dia nak gi Japan. So, aku temankan le dia... Memandangkan aku pun boring duk umah...

Biler dah balik baru aku teringat hari ni adalah Hari Bapa. So, aku nak wish Happy Father's day to my dad... I love you, Abah.. and abah dapat good news yang dia akan dapat pingat AMN.. Dari Yang Dipertuan Agung.. Congrate Abah.. Kali ke-2 abah dapat pingat untuk thun dari Yang dipertuan Agung...


Arini pun adalah Anniversary adikku, Angah andKhalidul... So, along mengucapkan tahniah and semoga perkahwinan korang kekal sehingga akhir hayat.. Semoga Arissa dapat adik lagi... Hehhehehehehhe..

Okler.. itu saja untuk arini.. Take care..


Lots of love...

Syasya

No comments: