Saturday, June 11, 2011

Holidays at Phuket on 17th to 19th May 2011 PART 1

Lama dah aku tak update blog kali ni.. Asyik busy with kerja and aku pun memang malas nak update blog ni... Setelah en suami dah gerak ke Kelantan tinggal aku sorang kat umah... Banyak benda aku nak update.. Of course pasal aku pergi Phuket..

Aku dah beli tiket ni since last year.S, memang aku plan lame dah aku nak gi sini.. Kitorang nye flite pkul 12pm. Dari 7 orang yang patut pergi tapi 4 je memenuhi planning ini.. Aku, en suami and friend of en suami (JOE). My brother in law nye flite malam..




En Suami


Daus and Joe. Daus nye flite malam so dia datang antar kitorang. Pasal yang tak ikut tu yg suruh adik ipar aku amik flite malam.. Angin aje aku aritu.. Memang fb status aku masa tu mmg tgh marah. Hahahhahahhahahah..






me and en suami

en suami




me and happy


dah sampai Phuket





cable yang berselirat
dah sampai






ur bilik.. for 2 nite just for RM100






masa lunch..


Hard Rock Shopping






Simon Cabaret Show








Lepak time biler Daus dah sampai and layan live band at Hard Rock Cafe Phuket



baru kitorang makan for dinner..

Next time will update for the 2nd Part at Phuket.. Yeah... Phi Phi Island...

No comments: