Monday, July 20, 2009

WEEKENDS DI SG SAMAK ESTATE


Hiiiii... wekeends rase macam sekejap aje..
Pengalaman beberapa ari di Sg Samak Estate??
nek bot yg blh angkut kereta. and asyik tido aje kat umah Norul.
Tapi mak Norul masak sedap. patutle Norul masak sedap.
Makan nasi lemak byk kali tambah. Bukan aku aje, Lynn pun tambah banyak kali.

17TH JULY 2009
kitorg bergerak dari office after office hour 1830hrs.
Singgah sebentar di Wahida Tom Yam, Sg Besar.
After dah kenyang kitorg teruskan perjalanan ke rumah Norul. Bengang betul pasal aku nyer camera dah ilang. Terpaksa menggunakan hpon. But tau ajele kekurangan hpon ni.






18th JULY 2009
Ikut norul pergi ke Pasar Sabak Bernam. Naik feri kecik yg blh angkut kereta. Menyelusuri sg. Best gak duduk kat estate ni. Sila lihat gmbar yg aku amik ketika nek feri tu.


tengokle gambar dari dlm kete.



Sampai kat Sabak Bernam aku ajak Norul makan. Dapat mkn mee jawa. Sedap giler. Raser macam nak makan lgi. Rugi Lynn tak raser soto. Pas Norul beli brg basah kitorg balik umah dia n menanti dia masak mkn tengahari. Mkn ayam msk merah with pucuk paku n ape lg?? dah lupa. Norul n Mak dia memang terror masak.

19TH JULY 2009
Kitorg breakfast ngn kuih karipap. Norul yg buat. terrorle Norul. byk pulak tu. Malu aku nak abiskan. Lupa nak suh Norul tapaukan balik. takde hpon mmg susahle nak tgkap gmbar. Tghari makan sup ayam, ikan goreng n aku lupa lauk ape.. Sori Norul. Lepas mkn tengahri kitorg g cuci mata kat Sg Besar. Tapi tak shopping ape2 pun. tgh bulan biasaler... having a break di rumah Paku's Family and singgah di rumah Along & K Molly yg baru abis cuci umah.
Sampai umah about pkul 9. Penat but best. Tapi kete Lynn pecah kat cermin belakang. kecian Lynn. Hope tommorow can be fix. Mgkin Tangkak trip dibatalkan. Lain kali kita pergi rumah Lynn.

No comments: