Tuesday, January 1, 2013

EUROPE TRIP - AMSTERDAM -

20th September 2012

terjaga dari tido, tersedar kat Airport Geneva.. Dah ramai orang.. So, aku apa lagi... pergi checkin le... kitorang melepak kat boarding area sambil mengecharge apa yang patut..


u see.. our flight schedule earlier than expected.. nasib aku kat sini...

 mula2 aku nak beli jam Swatch ni.. tapi kedai tak buka.. ahahhaha


 tengok view dari atas flight fuyo.. sebelum kena marah ngan flight attendance.. cis...

once dah arrived Schipol Airport... Aku pi simpan beg aku kat sana pasal malas nak usung ke mari... senang skit... satu bag aje kitorang bawa.. pasal esok pagi will back to Schipol Airport gak... Aku nk jalan2 sekitar airport.. tapi malas.. baik aku gi cari jalan Ke Zaanstad... Kitorang pi sana dulu.. Pasal sana macam best aje masa aku tengok review.. masa kat sane aku cari tiket ke Zaanstad..











After dah aku pusing2 kat Zanstaad, aku pergi ke Amsterdam Centraal... Masa aku sampai mencari tempat utk makan... Amsterdam Centraal ni kecik aje.. Aku boleh berjalan kaki satu kawasan ni.. Tapi aku nak gi tengok Red Light Disctrict... Tapi dah penat berjaan seharian kat Amsterdam Centraal masa siang aku ngan Lynn tertido... Cis...


Our lunch at Oriental Grill.. Lapar siut...






 Rijk Museum

u all should take picture kat sini



20/9/2012

AMSTERDAM

SALE LOCKER € 7.00 RM28.33
NS SCHIPOL € 9.50 RM38.47
TICKET € 2.90 RM11.60
LUNCH € 25.50 RM102.00
TULIP AMSTERDAM € 89.25 RM362.86
SALE KOOYMAN € 30.90 RM103.82
CHOC € 1.65 RM6.60
SALE HARDROCK AMSTERDAM € 51.90 RM212.84

No comments: