Saturday, August 25, 2012

SELAMAT HARI RAYA dan Mari Membersih Sawang di Blog

 
 Hari ini Hari Raya ke 7, so saya nak mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidifitri.
 
 
 
After dah about 8 months baru aku ada masa nak tulis dalam blog ni... bakat nak menulis takde.. Tapi idea ada nak masukkan gambar-gambar masa aku travel. Blog ni sbenarnye aku nak buat untuk tuliskan pasal pengalaman aku menulis, tempat-tempat makan yang best and resipi memasak. Tapi dengang kengkangan masa, for your info aku dah hampir setahun continue studies dalam Master of Business Administration (MBA) in International Business at Universiti Putra Malaysia (UPM). After 3 semester berjuang, semangat nak belajar dah makin berkurangan.. Busy dengan kerja, rumahtangga dan lain-lain. Masa untuk bersama keluarga, kawan-kawan ex-MRSM PDRM/office dll pun takde... Kesian my hubby.
 
Tu yang tengok gambar-gambar yang kitorang pergi tapi tak upload dalam blog ni rasa bersalah plak... After new year untuk semester sem 2012/2013, aku nak pergi kelas tanpa ponteng.. Hahahha.. Boleh ke?
 
So, mari start mengupload gambar dalam blog ni.. jom...

No comments: