Sunday, April 17, 2011

Pelajaran 1 : Menjahit Tudung




Hari ini aku ada kelas menjahit tudung dengan Kak Fiza yang tinggal di Kemuning Utama. Aku dapat tahu kelas pun pasal aku surf untuk belajar menjahit.. Aku akan belajar jahit tudung, baju kurung, kurung moden, baju melayu n jubah... aku ingat nak tambah kelas tuk baju kanak-kanak, kurung pahang dll... ehehhehehe.


Aku sampai dalam pkul 9.30 am... aku ingat dah lewat .. Takut Kesas jam. Lupa plak arini kan weekends... Tuan rumah pun belum balik dari breakfast..

Dalam kelas tu ada dalam lebih Kurang 6 orang termasuk aku.. Kitorang belajar menjahit tudung Ekspress, Tudung Butterfly and Tudung Syria.. Best and puashati biler beljar ngan K fizah.... Dia ajar sampai kita faham... Mula2 aku blur gak, tapi biler aku dah mula faham sekejap aje... Tudung Syria le paling senang skali... hehehhehehe....

Tengokle gambar2 masa kat dalam kelas...

Kelas start pkul 10am and habis pkul 4pm.. Saper yang tak dapat siap lagi kena tunggu le.

Tak sabar aku untuk nextnye kelas..30hb... Jom kawan2... Kita belajar menjahit..

No comments: